- Mazda je prva na europskom tržištu uvela digitalnu evidenciju održavanja vozila – DSR
- Mazda DSR osigurava pouzdanu i autoriziranu servisnu istoriju
Hiroshima / Leverkusen, 12. jun 2015. Mazda obilježava jubilarnu 10. godišnjicu lansiranja digitalne evidencije servisa (Mazda DSR) u Europi. Bio je to važan korak u istoriji branda, ali i značajna prekretnica za europske kupce. Treba li naglasiti, imajući u vidu načelo branda Izazov konvencionalnom, da je Mazda bila pionir u ponudi ovakve usluge.
Inicijalno ponuđen 2005.godine za modele Mazda5 i Mazda MX-5, Mazda DSR je bio prvi ovakav sistem u autoindustriji, osiguravši besplatnu i autoriziranu evidenciju servisne istorije svakog Mazda vozila prodatog u Europi. Do sada je kroz sistem evidentirano više od 9 miliona usluga.
“Digitalna servisna evidencija je značila revoluciju u praćenju servisne istorije svake Mazde”, kaže Jorgen Olesen, potpredskjednik Odjela za usluge i kupce Mazda Motor Europe. “Mazda DSR je zamjena za Servisnu knjižicu čuvanu u pretincu vozila, čiji su podaci spašeni na sigurnom centralnom serveru. Kompletna servisna istorija vozila – uključujući kilometražu, podatke o pomoći na cesti i garanciji – je na zahtjev dostupna kod svakog ovlaštenog Mazda servisera u Europi. Falsifikovanje i izgubljenje knjižice su postale stvar prošlosti.”
Osim sigurnosti da servisni podaci nikada neće nestati, DSR daje zaštitu od manipuliranja kilometrima, što je čest problem. Sistem, također, povećava vrijednost rabljenog Mazda automobila, jer on ima zvaničnu i pouzdanu dokumentaciju o istoriji vozila, sa certificiranim održavanjem i opravcima, po visokim Mazda standardima.
Prema relevantnim istraživanjima u Velikoj Britaniji, kompletirana servisna istorija može povećati vrijednost rabljenog vozila i do 26%, a čak jedan od tri kupca neće ni razmotriti ponudu, ako vozilo nema potpunu servisnu evidenciju.
Sistem je vrlo brzo, već 2006.godine, obuhvatio sve Mazda modele, sa mogućnošću uključivanja svih vozila proizvedenih od 1998.godine, što pokriva više od 4 miliona Mazdi proizvedenih za eurpska tržišta. Poboljšanja i unaprijeđenja sistema su za Mazdu kontinuiran zadatak, sve do aktuelnog procesa integracije servisne istorije vozila u Android aplikaciju MyMazda (proces je u toku).
“Mi u Mazdi, uvijek nastojimo osigurati superiorno iskustvo za naše klijente. U tom smislu, opet pionirski, lansirali smo još jednu prekretnicu u digitalnoj evidenciji – aplikaciju koji omogućava Mazda tehničarima da sve servisne zapise i stanja vozila dokumentuju online, putem smartphone”, dodao je Olsen. Tehničari, također, mogu dodati fotografije dijela koji zahtijeva popravak, što je način za stvaranje najvišeg nivoa transparentnosti i povjerenja između nas i Mazda vozača.”