• Consumer Reports 2020. je uključio glasove više od 300.000 vlasnika vozila
Detroit, 19 novembar 2020. Mazda je najpouzdaniji automobil prema ocjenama u najprestižnijem nezavisnom ispitivanju vozača u SAD – Consomer Report 2020. donio je ubjedljivo najviše glasova za japanski brand, a ispitivanje je uključivalo više od 300.000 vlasnika vozila proizvedenih od 2000. do 2020.godine.
Mazda je postala ukupni pobjednik u ovom ispitivanju, prvi put od kada se isto provodi, a čini se da je najviše pozitivnih glasova osvojila na svojim patentiranim idejama, za koje bi se, u prebrzo promjenjivom svijetu tehnologije, reklo da su konzervativne.
“Japanski brand je, iako to zvuči čudno, profitirao zbog toga što ne žuri sa novim tehnologijama. Mazda rađe i dalje nudi “stare”, ali provjerene tehnologije.”, rekao je Jake Fisher direktor auto-testiranja. Dodao je da su najčešći uzroci problema sa vozilima, detektovani u ovom ispitivanju, upravo nova rješenja i nedovoljno ispitane tehnologije, unesene u serijsku proizvodnju prije vremena.
“ Npr. Mazdin automatski mjenjač ima 6 brzina, dok neki konkurenti nude mjenjače sa 9 ili 10 brzina, ali su oni često uzrok ozbiljnih kvarova i problema za vlasnke. Slično je i sa infotainment sistemima.”, nastavio je Fisher.
Mazda je vijerna svojim rješenjima, na kojima je godinama strpljivo i predano radila. Očigledno je to ispravan put” jer su Mazda automobili još uvijek najzabavniji za vožnju. Očigledno i najpouzdaniji. “, zaključio je Fisher.
Nakon Mazde, u top pet brandova po pouzdanosti u SAD, ušli su Toyota, Lexus, Buick i Honda.
Deseci novih modela izašli su u prethodnim godinama godine, a to je, očigledno, uzrokovalo novi raspored marki. Gotovo polovica novih modela ima puno lošiju pouzdanost od prosječne, navodi Consumer Reports.
Koliko je važno ovo ispitivanje, govori činjenica da većina kupaca automobila u SAD, provjerava poredak u Consumer Reportu prije odluke o izabranom vozilu. Rezultati ispitivanja pouzdanosti automobilskih brandova i konačni poredak za 2020. godinu, objavljeni su polovinom novembra na online sastanku Udruženja automobilskih novinara iz Detroita – Automotive Press Association iz Detroita.