Vrhunska prezentacija kao temelj za odlične rezultate

U srijedu 14.oktobra, u sarajevskom hotelu Radon Plaza je održana prezentacija Nokian guma, na kojoj su učestvovali predstavnici specijaliziranih privrednih subjekata – prodavnica pneumatika, auto servisa, vulkanizerskih radionica i sl.

Prezentaciju je, u saradnji sa proizvođačem, organizala kompanija Conecta d.o.o., koja je ovlašteni zatupnik Nokiana za teritoriju BiH.

O patentima Nokiana, rezultatima sa testova i iz prakse, novostima za ovu zimsku sezonu, kao i drugim važnim činjenicama o ovom brandu, govorio je gospodin Emil Nakov, Ekport Manager Nokiana za Balkan. Prezentacija je bila izuzetno dobro osmišljena, sa dosta konkretnih pokazatelja, snimaka iz stvarnog života i animacija koje opisuju način funkcioniranja najvažnijih inovacija, koje ovaj brand pneumatika neprestano razvija više od 80 godina.

Neke od njih posebno su značajne za vožnju u zimskim i uslovima bljuzgavice, što naše vozače upravo očekuje: Polirani kanali guma, omogućavaju odvođenje bljuzgavice sa gaznog sloja, a za njeno izbacivanje iz kanala gume, zaduženi su posebni kaskadni urezi tzv. izbacivači bljuzgavice.

Dodatno, vozač, u svakom momentu može vrlo jednostavno provjeriti trenutnu potrošenost i sigurnost gume, pomoću još jednog Nokian patenta – Indeksa sigurne vožnje (DSI – Driving Safety Indicator), koji precizno pokazuje preostalu dubinu šare u milimetrima.

Uticsi učesnika su bili izuzetno pozitivni, čak su na kraju jednoglasno zaključili da bi ovakvu prezentaciju trebao vidjeti ne samo svaki profesionalac u oblasti pneumatika i servisiranja vozila, nego i svaki vozač.

Drugi dio prezentacije se odnosio na predstavljanje servisnog programa Nokiana, mreže unificiranih servisnih centara – Vianor, koja je jedna od najbrže rastućih franšiznih mreža u Europi. Vianor trenutno posluje preko 1355 servisnih centara u 27 zemalja, a najveći je servisni lanac u nordijskim zemljama. Prezentaciju je vodio gospodin Olli Nuutila, Vianor Global Business Manager

U Connecti su vrlo zadovoljni ostvarenim kontaktima, te prve rezultate očekuju već u predstojećoj zimskoj sezoni.

„Zadovoljni smo organizacijom ove prezentacije, posebno pozitivnim utiscima naših gostiju, te otvorenim poslovnim prilikama u vezi sa Nokian gumama i Vianor programom. Neki od gostiju su već sa ove prezentacije otišli sa prvim setovima zimskih guma. To je najbolja ocjena uspješnosti prezentacije.“ Rekla je Zinaida Kurtćehajić, PR Connecte i dodala da su planovi Connecte sa Nokianom dugoročni.